tisdag, maj 6

Blir så JÄVLA FÖRBANNAD

Vad fan är detta? Ett ungdomsgäng får 1års sluten ungdomsvård för att dom brutalt misshandlade en ung kille till döds. 1år!! Det är ingenting i mina ögon. När fem killar misshandlar en enskild person till döds så borde dom spendera resten av sina liv i övervakat tillstånd. Inte direkt några barn vi snackar om utan killar i 16års åldern.

1år kommer inte sända några signaler utan snarare ett ok från samhället att det inte så farligt att ta någons liv. Stackars små pojkar, dom har inte det lätt dom små liven.

Tycker det är dags att vi svenskar vågar visa lite kulor och säga ifrån att vi tolererar inte det i vårt samhälle.

Förutom ungdomarna så borde deras föräldrar också få ett straff. Säkerligen deras fel i längden att deras "barn" beter sig så. Går man nu på linjen att 16åringar fortfarande är unga och inte kan dömas ja då får man gå vidare till föräldrarna. Det kanske sänder lite mer tydliga signaler så sånt skit slipper hända igen.

Fan jag börjar bli så jävla trött på vårt samhälle med allt skit som händer men det värsta är att ingenting händer. Bara en tafatt attityd om att det är synd om brottslingar och att dom behöver hjälp.

Nej jag hävdar fortfarande att göra om gotland till en fängelseö är det bästa alternativet så kan patrasket bo där så jag slipper beblanda mig med dom :p

Ps. Jag hatar fortfarande Leif Silbersky, detta äckliga lilla kryp till människa Ds

Fan då var denna kvällen förstörd, man kanske borde gå i dvala som majoriteten av svenska folket så slipper man bry sig och kan sova bättre.

1 kommentar:

Element Five sa...

Håller med dig till punkt och pricka! Hoppas på HD nu!